התקשורת הממלכתית באיראן מדווחת הלילה (בין חמישי לשישי) כי המצב בערים ובאיים האיראניים שלאורך מצרי הורמוז שב למסלולו. ההודעה מגיעה לאחר חילופי אש שאירעו בין כוחות אמריקניים לכוחות של משמרות המהפכה במצר האסטרטגי, שהעלו את המתיחות באזור לרמה גבוהה.

על פי רשת "Press TV" האיראנית, "בעקבות חילופי האש בשעות האחרונות, המצב באיים ובערים החופיות של איראן במצרי הורמוז חזר לשגרה". במקביל, משמרות המהפכה פרסמו הודעה בה נטען כי לא דווח על נפגעים אזרחים כתוצאה מהתקריות, תוך ציטוט של כתב מקומי במחוז הורמוזגן הדרומי.

ארה"ב תקפה באיראן, שמאיימת: "נגיב בעוצמה"
העימותים האחרונים כללו ירי בין שלוש משחתות אמריקניות שהוצבו באזור לבין סירות תקיפה מהירות של משמרות המהפכה. האירועים מהווים הפרה של הפסקת האש הלא רשמית בין הצדדים, אך גורמים רשמיים בארה"ב טענו כי ההסכמות הרחבות יותר עדיין בתוקף למרות ההסלמה הנקודתית.
