שר החוץ גדעון סער קיים היום (רביעי) תדרוך מקוון לכמאה שגרירים וראשי נציגויות זרות המוצבים בישראל, וקרא להם לפעול בנחרצות נגד המשטר האיראני. במרכז דבריו, דרש השר סער מהמדינות לגרש את שגרירי איראן מתחומן, בדומה להחלטה שהתקבלה בלבנון במהלך השבוע.

השר סער מתח ביקורת חריפה על ממשלת לבנון, שלדבריו אינה נוקטת בצעדים ממשיים נגד ארגון הטרור חיזבאללה. "נציגים של חיזבאללה עדיין יושבים בממשלה בלבנון. יש לפטר אותם באופן מידי", אמר. הוא הדגיש כי פעולת כוחותינו בדרום לבנון נועדה למנוע פלישה קרקעית ולפרק תשתיות טרור.
עוד חשף השר בתדרוך כי הירי לבסיס דייגו גרסייה מוכיח שהמשטר בטהרן שיקר בנוגע לטווח הטילים שברשותו. "הדבר מלמד שטווח הטילים של המשטר האיראני מסכן לא רק אותנו ואת מדינות האזור, אלא גם את אירופה כולה", הזהיר סער בדבריו לשגרירים הזרים.
