במכבי תל אביב פועלים בתקופה האחרונה להארכת חוזהו של המאמן עודד קטש, במטרה להגיע לסיכום כבר בשבועות הקרובים ולא להיכנס לקיץ כשהוא ללא חוזה לעונה הבאה, כך נודע ל-C14. במועדון רואים חשיבות בהבטחת המשכיות מקצועית, במיוחד לאור השיפור המשמעותי ביכולת הקבוצה בחודשים האחרונים.

נציין כי כבר לפני יותר מחודש התקבלה במכבי החלטה עקרונית להאריך את חוזהו של המאמן, שמסיים השנה את עונתו הרביעית ברציפות במועדון. עם זאת, נכון לעכשיו טרם הושג סיכום בין הצדדים, והשיחות עדיין נמשכות.
בשבוע שעבר נערכה פגישה בין נציגי המועדון לבין סוכנו של קטש, גיא הראל, בבלגרד, אך גם לאחריה לא נרשמה פריצת דרך. למרות זאת, במועדון משדרים נחישות להגיע להבנות בהקדם, כאשר המטרה היא לסגור את הפרטים עד לסיום העונה הסדירה ביורוליג, בעוד כשלושה שבועות.
הרצון להאריך את חוזהו של קטש מגיע על רקע המפנה המקצועי שעברה הקבוצה. הצהובים פתחו את עונת היורוליג עם מאזן של שלושה ניצחונות מול עשרה הפסדים, ונראה היה כי העונה האירופית שלהם תסתיים מוקדם מהצפוי. מאז, רשמה הקבוצה 13 ניצחונות לעומת שישה הפסדים בלבד, כולל ניצחון גדול אמש, על פנרבחצ'ה בבלגרד שהשווה את מאזנם ל-16:16.
במועדון מעריכים את תרומתו של קטש להתאוששות ומבקשים לייצר יציבות, כאשר יתרון נוסף מבחינתם הוא היכולת לנהל עמו מגעים באופן בלעדי בשלב זה, לפני פתיחת שוק המאמנים בקיץ.
