מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) ניצחון משמעותי במיוחד ביורוליג, לאחר שגברה 89:94 על פנרבחצ'ה בבלגרד. הקבוצה של עודד קטש הציגה משחק התקפי מרשים מול אחת ההגנות החזקות במפעל, והצליחה לשמור על היתרון גם בדקות הסיום למרות לחץ כבד מצד היריבה.


הצהובים פתחו היטב את המשחק, בעיקר בצד ההגנתי, והגבילו את כוכבי פנרבחצ'ה. ברבע השני העלו החניכים של קטש הילוך בהתקפה, עם הנעת כדור יעילה ויכולת קבוצתית בולטת, שהובילה ליתרון דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה. רומן סורקין הוביל את הקלעים עם 19 נקודות, ג'ימי קלארק הוסיף 16 נקודות לצד 8 אסיסטים, ואושיי בריסט תרם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.
במחצית השנייה הטורקים חזרו למשחק, בעיקר בזכות יכולת גבוהה של ננדו דה קולו הבלתי נגמר שסיים עם 26 נקודות. הטורקים צמצמו את הפער ואף התקרבו עד נקודה אחת בלבד, אך מכבי הצליחה לעצור את המומנטום בדקות ההכרעה. קלארק ובריסט הובילו את הקבוצה בדקות הסיום, ושמרו על היתרון עד לניצחון.

למרות רגעים של חוסר יציבות, כולל איבודי כדור בדקות האחרונות, הצהובים עמדו בלחץ והשיגו ניצחון שמעלה אותה למאזן 16:16. בעקבות התוצאה, הקבוצה מדורגת במקום ה-13 ביורוליג, אך שמרה על סיכוייה בתמונת הפליי-אין.
הניצחון כאמור משאיר את הצהובים במאבק על כניסה לעשירייה הראשונה, כאשר לפי התחזיות תידרש הקבוצה להשיג לפחות חמישה ניצחונות מתוך ששת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה. לוח המשחקים הקרוב נחשב לנוח יחסית, ועשוי להשפיע על סיכוייה של מכבי תל אביב להמשיך לשלב הבא בעונה האירופית.
