יעקב ברדוגו בפרסום ראשון: במסגרת המגעים המדיניים והדיונים על עתיד המזרח התיכון, נחשף הערב (שלישי) בפרסום ראשון כי שניים מהאישים המרכזיים בהנהגה האיראנית זכו להבטחת חסינות.

על פי הדיווח, שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, ויו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קאליבאף, קיבלו "סוג של חסינות" מישראל וארצות הברית. החסינות הוענקה לשני הבכירים על ידי שתי המדינות יחד.
המידע מהווה אישור וחיזוק לדברים שנשמעו ביומיים האחרונים בנוגע לשיחות המתנהלות מול המשטר בטהרן ולציר המדיני המתגבש. נכון לעכשיו, חסינות זו תקפה לפחות למשך כל ימי המשא ומתן, העומד בנקודת זמן זו על חמישה ימים.
