פרסום ראשון: רעידת אדמה משמעותית בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. ע"פ גורמים המעורים בעניין, בקרוב אמורים לעזוב 2 בכירים בלשכה: זיו אגמון, שמכהן כדובר רה"מ וכמ"מ ראש הסגל, צפוי לסיים בקרוב את תפקידו ולעבור לתפקיד אחר.
בנוסף, רינה ריגר ששימשה כמנהלת הלשכה אמורה לעזוב את תפקידה כבר בימים הקרובים. יצוין כי עד שהעזיבות אינן מתרחשות בפועל, העניין אינו סופי, והמצב עשוי עוד להשתנות, במסגרת מאבקי הכוח בלשכה.
