accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

מכה קשה למשטר הטרור: הושמד מפעל הנפץ המרכזי באיראן

דסק C14

דסק C14

ו ניסן ה'תשפו (24.03.26)

12

106

like

1

dislike

במסגרת גל תקיפות נרחב, כוחותינו תקפו את מפעל ייצור חומרי הנפץ המרכזי ביותר של משטר הטרור האיראני • מדובר במפעל ששוקם לאחר שהותקף בעבר, וכעת הושמד בשנית • בנוסף, הותקפו עשרות מטרות נוספות ובהן אתרי שיגור טילים בליסטיים ואתרי ייצור אמל"ח


במסגרת גל תקיפות נרחב באיראן, חיל האוויר תקף היום (שלישי) את מפעל ייצור חומרי הנפץ המרכזי ביותר של משטר הטרור באיספהאן. התקיפה בוצעה בהכוונת אגף המודיעין, כחלק מהמאמץ המתמשך לפגוע בתעשיות הצבאיות של איראן ולשלול את יכולותיה.

איראן
maximize-image
images-count1+
תקיפות באיראן, ארכיון | צילום: רשתות ערביות

בצה"ל מפרטים כי במפעל שהושמד, פיתח וייצר המשטר האיראני חומרי נפץ עבור מגוון רחב של אמצעי לחימה. עוד נמסר כי האתר הותקף כבר במבצע 'עם כלביא', ובחודשים האחרונים זוהתה פעילות של המשטר לשיקומו, פעילות שסוכלה כעת במטרה למנוע את המשך התעצמות הטרור האיראני.

בנוסף למפעל המרכזי, חיל האוויר תקף עשרות מטרות נוספות של משטר הטרור האיראני באמצעות יותר מ-120 חימושים. בין המטרות שהותקפו היו אתרי שיגור טילים בליסטיים, אתרי ייצור אמצעי לחימה ומערכות הגנה אווירית של המשטר, במטרה להעמיק את הפגיעה ביכולותיו.

תקיפות באיראן, מבצע שאגת הארי
maximize-image
images-count1+
תקיפות באיראן, ארכיון | צילום: רשתות ערביות

הפעילות נועדה להעמיק את הפגיעה בתעשיות הצבאיות של המשטר האיראני, במטרה לשלול את יכולות הייצור אותן בנה לאורך שנים ארוכות. הפעילות ההתקפית נגד יעדי הטרור של טהרן תימשך בעוצמה ככל שיידרש, על מנת להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News