במסגרת גל תקיפות נרחב באיראן, חיל האוויר תקף היום (שלישי) את מפעל ייצור חומרי הנפץ המרכזי ביותר של משטר הטרור באיספהאן. התקיפה בוצעה בהכוונת אגף המודיעין, כחלק מהמאמץ המתמשך לפגוע בתעשיות הצבאיות של איראן ולשלול את יכולותיה.

בצה"ל מפרטים כי במפעל שהושמד, פיתח וייצר המשטר האיראני חומרי נפץ עבור מגוון רחב של אמצעי לחימה. עוד נמסר כי האתר הותקף כבר במבצע 'עם כלביא', ובחודשים האחרונים זוהתה פעילות של המשטר לשיקומו, פעילות שסוכלה כעת במטרה למנוע את המשך התעצמות הטרור האיראני.
בנוסף למפעל המרכזי, חיל האוויר תקף עשרות מטרות נוספות של משטר הטרור האיראני באמצעות יותר מ-120 חימושים. בין המטרות שהותקפו היו אתרי שיגור טילים בליסטיים, אתרי ייצור אמצעי לחימה ומערכות הגנה אווירית של המשטר, במטרה להעמיק את הפגיעה ביכולותיו.

הפעילות נועדה להעמיק את הפגיעה בתעשיות הצבאיות של המשטר האיראני, במטרה לשלול את יכולות הייצור אותן בנה לאורך שנים ארוכות. הפעילות ההתקפית נגד יעדי הטרור של טהרן תימשך בעוצמה ככל שיידרש, על מנת להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל.
