ממשלת לבנון הודיעה היום (שלישי) על צעד דרמטי ויוצא דופן ביחסיה עם טהראן: משרד החוץ בביירות הכריז על שגריר איראן במדינה כ"אישיות בלתי רצויה" והורה על גירושו המיידי מהמדינה.
על פי הודעת משרד החוץ הלבנוני, הממשלה הכריעה כי נוכחותו של השגריר האיראני אינה רצויה עוד בשטחה. בעקבות ההחלטה, הובהר לשגריר כי עליו לעזוב את המדינה בתוך ימים בודדים, כאשר המועד האחרון שנקצב לו הוא יום ראשון הקרוב. עוד צוין כי אם לא יעזוב מרצונו עד למועד זה, הוא יגורש בכוח.
