accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

"אני אהרוג את כולם": שוחרר מהכלא ואיים ברצח הנשיא טראמפ

דסק C14

דסק C14

ו ניסן ה'תשפו (24.03.26)

10

13

like

17

dislike

דידריך הולגייט, תושב אורגון בן 47, נעצר שוב לאחר ששלח שורת איומים מפורשים על חייו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ • הולגייט, שהורשע בעבר באיומים דומים על טראמפ ועל הנשיא לשעבר ביידן, הפר את תנאי שחרורו שבועות ספורים לאחר שיצא מהכלא • הוא יישאר במעצר עד לדיון הבא בעניינו


תושב אורגון שבמערב ארצות הברית, דידריך הולגייט בן ה-47, נעצר ומוחזק במעצר לאחר שאיים לרצוח את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בסדרת הודעות טקסט ששלח לקצין המבחן שלו. האירוע החמור מגיע שבועות ספורים בלבד לאחר שהולגייט שוחרר מהכלא, שם ריצה עונש מאסר בגין עבירות דומות של איומים על בכירי הממשל.

maximize-image
images-count1+
הולגייט | צילום: משטרת אוסטין

על פי כתב האישום, הולגייט שלח לקצין המבחן שלו מספר הודעות מאיימות, באחת מהן כתב במפורש: "טראמפ הולך לחון אותי לעזאזל או שאני אהרוג אותו!!!". בהודעה אחרת כתב: "אתה איתי או שאתה בוגד וכופר שלקח את תו הקיין". האיומים החמורים הובילו להגשת בקשה דחופה לביטול תנאי שחרורו.

זו אינה הסתבכותו הראשונה של הולגייט. בחודש יולי האחרון הוא הורשע ונידון למאסר לאחר שאיים ברשתות החברתיות ובשיחות ישירות לשירות החשאי על חייהם של הנשיא דאז ג'ו ביידן ושל המועמד לנשיאות דאז דונלד טראמפ. באחת השיחות אמר: "אני אהרוג את כולם. הנשיא ימות. לא אכפת לי אם זה טראמפ או ביידן".

maximize-image
images-count1+
נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ו ביידן | צילום: שאטרסטוק

הולגייט שוחרר מהכלא ב-21 בינואר האחרון למעצר בית בתנאים מגבילים, אך מלבד האיומים החדשים, הוא הפר מספר תנאים נוספים: הוא לא התייצב לפגישה עם קצין המבחן שלו, עזב את מקום מגוריו ואף הפר את כללי הבית כשעישן סיגריה אלקטרונית. שופט קבע כי קיימת עילה סבירה להאמין שהפר את תנאי שחרורו, והוא יישאר במעצר עד לדיון הבא בעניינו שנקבע ל-26 במרץ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News