יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קליבאף, הגיב היום (שני) בחשבון ה-X שלו לדיווחים לפיהם ארצות הברית הציעה למדינה לפתוח במשא ומתן, כאשר הוא זה שצפוי להוביל אותו, וטען כי "הפייק ניוז נועד להשפיע על שוקי הכספים והנפט ולהיחלץ מהבוץ שבו ארצות הברית וישראל תקועות".
مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کنندهٔ متجاوزان هستند.
همهٔ مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبر و مردم خود محکم ایستاده اند.
هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است. فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل درآن گیر افتادهاند.— محمدباقر قالیباف | MB Ghalibaf (@mb_ghalibaf) March 23, 2026
לדבריו, "העם שלנו דורש ענישה מלאה ומכאיבה של התוקפים. כל הגורמים האחראים עומדים בנחישות מאחורי המנהיג והעם עד להשגת היעד הזה. לא התקיים שום משא ומתן עם ארצות הברית".
לפי הדיווחים, אחד המהלכים שנבחנים במסגרת השיחות הוא מפגש בין סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס לבין באקר קליבאף. עוד נמסר כי באיראן מתנגדים לכך שסטיב וויטקוף ישמש מתווך במהלך, בשל "חוסר אמון בו".

מוקדם יותר היום, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי הצדדים הגיעו להסכמות כמעט בכל הנקודות, והדגיש: "אם האיראנים יבצעו את הדברים זה יסיים את העימות".
לדבריו, "אנחנו רוצים שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני, רוצים את החומר הגרעיני המועשר – ואני חושב שאנחנו נקבל אותו. אם זה יקרה זו התחלה טובה עבור איראן לבנות את עצמה מחדש".
