מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, מונה היום (שני) מחדש לנשיא על ידי אספת העם העליונה בפיונגיאנג. המינוי מחדש בוצע במהלך המושב הראשון של הפרלמנט, שנועד לאשר את מדיניות הממשל. אך פרט אחד שעורר עניין רב וסימני שאלה בקרב גורמי המודיעין הוא היעדרה המפתיע של אחותו, קים יו ג'ונג, חברת הוועדה לענייני מדינה.

קים יו ג'ונג כיהנה בגוף ההנהגה העליון מאז שנת 2021, ובמשרד האיחוד של דרום קוריאה מסרו כי הם בוחנים את הסיבות להשמטתה מהרשימה. עם זאת, מומחים מעריכים כי לא מדובר בהכרח באובדן השפעה, אלא בחלוקת תפקידים אסטרטגית חדשה בתוך מפלגת הפועלים השלטת, שבה היא ממשיכה להחזיק בכוח ממשי.
במקביל לשינויים בצמרת, המפגש בבירה התמקד בדיונים על תיקונים לחוקה. אחד הנושאים המרכזיים הוא מתן תוקף חוקי למדיניות "שתי המדינות העוינות" של קים כלפי דרום קוריאה. בשנים האחרונות זנח המנהיג את השאיפה לאיחוד בדרכי שלום והגדיר מחדש את השכנה מדרום כמדינת אויב. בנוסף, האספה בחנה את יישום התוכנית הכלכלית החמש-שנתית של המדינה עליה הוכרז בחודש פברואר האחרון.
