רזא פהלווי, יורש העצר האיראני פנה לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ולראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שלא יפציצו את התשתיות האזרחיות באיראן על מנת שהעם יוכל לבנות את המדינה שוב לאחר שיפילו את האייתולות.

בנו של השאה כתב: "איראן אינה הרפובליקה האסלאמית. התשתית האזרחית של איראן שייכת לעם האיראני ולעתידה של איראן חופשית. התשתית של הרפובליקה האסלאמית היא מנגנון הדיכוי והטרור המשמש למנוע את התגשמות עתיד זה. יש להגן על איראן. יש לפרק את המשטר".

יועצו הקרוב של יורש העצר האיראני רזא פהלווי בריאיון מיוחד
פהלווי הוסיף: "אני מבקש מהנשיא טראמפ ומראש הממשלה נתניהו להמשיך ולתקוף את המשטר ואת מנגנון הדיכוי שלו, תוך שמירה על התשתית האזרחית שהאיראנים יזדקקו לה כדי לבנות מחדש את ארצנו. בתמיכת ארה"ב וישראל, ומעל הכל הקרבתם של פטריוטים איראנים, שעת חירותה של איראן הגיעה".
פנייתו של יורש העצר מגיעה לאחר האולטימטום ששיגר נשיא ארצות הברית לעבר איראן אמש, לפיה אם היא לא תפתח לחלוטין את מצר הורמוז תוך 48 שעות הוא ישמיד את תחנות הכוח שלהם.
