accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

"הם יזדקקו לה": הפנייה של יורש העצר האיראני לנתניהו וטראמפ

אליהו עמר

אליהו עמר

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

20

50

like

3

dislike

רזא פהלווי, יורש העצר האיראני, פנה לנשיא טראמפ ולראש הממשלה נתניהו בבקשה שלא יפציצו את התשתיות האזרחיות באיראן על מנת שהם יוכל לבנות את המדינה שוב לאחר שיפילו את משטר האייתולות • "שעת חירותה של איראן הגיעה", חתם בנו של השאה את הפנייה למנהיגים


רזא פהלווי, יורש העצר האיראני פנה לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ולראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שלא יפציצו את התשתיות האזרחיות באיראן על מנת שהעם יוכל לבנות את המדינה שוב לאחר שיפילו את האייתולות.

maximize-image
נתניהו וטראמפ | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנו של השאה כתב: "איראן אינה הרפובליקה האסלאמית. התשתית האזרחית של איראן שייכת לעם האיראני ולעתידה של איראן חופשית. התשתית של הרפובליקה האסלאמית היא מנגנון הדיכוי והטרור המשמש למנוע את התגשמות עתיד זה. יש להגן על איראן. יש לפרק את המשטר".

יועצו הקרוב של יורש העצר האיראני רזא פהלווי בריאיון מיוחד

יועצו הקרוב של יורש העצר האיראני רזא פהלווי בריאיון מיוחד

10
18.03.26|ליבי אלון

פהלווי הוסיף: "אני מבקש מהנשיא טראמפ ומראש הממשלה נתניהו להמשיך ולתקוף את המשטר ואת מנגנון הדיכוי שלו, תוך שמירה על התשתית האזרחית שהאיראנים יזדקקו לה כדי לבנות מחדש את ארצנו. בתמיכת ארה"ב וישראל, ומעל הכל הקרבתם של פטריוטים איראנים, שעת חירותה של איראן הגיעה".

פנייתו של יורש העצר מגיעה לאחר האולטימטום ששיגר נשיא ארצות הברית לעבר איראן אמש, לפיה אם היא לא תפתח לחלוטין את מצר הורמוז תוך 48 שעות הוא ישמיד את תחנות הכוח שלהם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News