ערב הסעודית גירשה היום (ראשון) את הנספח הצבאי וצוות מהשגרירות של איראן, בתגובה למתקפות חוזרות ונשנות של טהרן נגד מדינות המפרץ. משרד החוץ הסעודי מסר כי הורה לנספח, לעוזרו ולשלושה אנשי צוות נוספים לעזוב את המדינה תוך 24 שעות, והגדיר אותם כ"אישיות בלתי רצויה".

המתקפה האיראנית הנרחבת כללה ירי טילים בליסטיים לעבר בירת סעודיה, ריאד, ושיגור כטב"מים לעבר איחוד האמירויות, כווית ובחריין. כלל המדינות דיווחו על יירוטים מוצלחים של מערכות ההגנה האווירית שלהן, וסעודיה הזהירה מפני הסלמה נוספת באזור.
בהודעת משרד החוץ הסעודי נמסר כי המתקפות המתמשכות של איראן מהוות "הפרה בוטה" של אמנות בינלאומיות וסותרות את "עקרונות האחווה האסלאמית". שעות ספורות לאחר ההודעה על הגירוש, זיהה משרד ההגנה הסעודי שלושה טילים בליסטיים שנורו לעבר הבירה ריאד, כאשר אחד מהם יורט בהצלחה ושניים נוספים נפלו בשטח לא מיושב.

המתקפה האיראנית לא כוונה רק לסעודיה. באיחוד האמירויות הערביות דיווח משרד ההגנה כי מערכותיו יירטו לפחות שמונה כטב"מים ושלושה טילים בליסטיים. בכווית, מערכות ההגנה האווירית הפילו תשעה טילים בליסטיים ביממה האחרונה, כך על פי דיווח רשמי. גם בבחריין הודיעו כוחות ההגנה כי הפילו שני רחפנים במהלך היממה האחרונה.
