הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר פרסם היום הצהרה לאחר שלושה שבועות של לחימה. זמיר פירט על הפגיעה שנעשה בבכירי המשטר האיראני ובמתקניו וגם עדכן על הנשק החדש בו איראן השתמשה במהלך סוף השבוע לא נגד ישראל, אלא נגד צבא ארה"ב.

רב-אלוף זמיר: "הפגיעה הנרחבת שגרמנו למשטר האיראני בשלושת השבועות האחרונים, מתחילה להצטבר לכדי הישג מערכתי-אסטרטגי, צבאי, כלכלי ושלטוני. משטר הרוע חלש יותר, איראן חשופה יותר וללא יכולת הגנה משמעותית".
הרמטכ"ל המשיך: "איראן שיגרה טיל בליסטי בין יבשתי דו שלבי לטווח של 4,000 קילומטרים לעבר מטרה אמריקאית באי דייגו גרסיה. טילים אלה לא נועדו לפגוע בישראל. הטווח שלהם מגיע לבירות אירופה – ברלין, פריז ורומא כולן נמצאות בטווח איום ישיר".
🚀İran, kendisine yaklaşık 4.000 km uzaklıktaki İngiltere’ye ait Diego Garcia üssüne iki balistik füze salladı.pic.twitter.com/jx7PZ9NXPJ
— Acans (@AcansHaber) March 21, 2026
לגבי הזירה הצפונית אמר הרמטכ"ל: "אישרתי היום לפיקוד הצפון את התוכניות להמשך הלחימה. אין יותר הכלה, יש יוזמה והתקפיות. כוחותינו יעמדו כחיץ בין האויב לישובים וכל מטרה שתהווה איום עליהם – תוסר. אנחנו באמצע הדרך אך הכיוון ברור. בעוד כשבוע, בפסח, חג החירות, נמשיך ונלחם על חירותנו ועתידנו".
