משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד שני חשודים, תושבי שועפאט, בגין פריצה למרפאה וגניבת ציוד רפואי חיוני המיועד לבדיקות עיניים לילדים. על פי המשטרה, הנזק שנגרם למרפאה, הממוקמת בשכונת שועפאט בירושלים, נאמד בלמעלה מ-100,000 שקלים.

חקירה מאומצת של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים החלה עם קבלת הדיווח על הפריצה. במסגרת החקירה, הצליחו החוקרים לאתר תיעוד ממצלמות אבטחה באזור, בו נראים שני החשודים כשהם נושאים את הציוד הגנוב ועושים את דרכם לכיוון המחסום. מהודעת המשטרה עולה כי בנוסף לציוד הרפואי, נגנב מהמקום גם ציוד עבודה שהיה שייך לקבלן שיפוצים.
החשודים, בשנות ה-30 לחייהם (36, 37), נעצרו ונחקרו בתחנת המשטרה. מעצרם הוארך היום בבית המשפט עד לתאריך 16.2.26, במקביל להגשת הצהרת התובע, המהווה שלב מקדים להגשת כתב אישום נגדם בימים הקרובים.
