לראות ולא להאמין: הפרקליטות זימנה היום (חמישי) לעדות בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד ערבי תושב יהודה ושומרון, המזוהה עם ארגון הטרור חמאס, במסגרת ההליך נגד לוחמי היס"מ טירן גלמודי וסער אופיר, שלחמו בעוז ב-7 באוקטובר.

השניים, יחד עם דביר און, נאשמים בתקיפת הערבי הדרוש לחקירה, לאחר שבטלפון הנייד שלו נמצאו סרטונים שבהם נראים דגלי חמאס וכן תיעוד שלו כשהוא חמוש מכף רגל ועד ראש בנשק בלתי חוקי.
בתוך כך, מוקדם יותר השבוע, לאחר 13 חודשים בכלא, שוחרר גלמודי למעצר בית, זאת לאחר שהפרקליטות החליטה שלא לערער על החלטתו של השופט מאור אבן חן.

בריאיון בלעדי לחדשות 14, חשף אופיר את החוויות הקשות שעבר במהלך ימי החקירה והמעצר: "הפעילו עלינו הרבה מאוד לחצים, בעיקר פסיכולוגיים, כדי שניפול בנקודות מסוימות".
לדברי אופיר, "הוציאו אותי לסיבוב כדי להגיד לי כמה לא הייתי בסדר סביב אירועי הלחימה, והבטיחו לי הטבות כדי שאגיד דברים מסוימים".
