המשטרה עצרה אחות מבית חולים באזור גוש דן, בחשד שביצעה עבירות חמורות של התעללות וגרימת חבלה בפעוט בן 3 המאושפז במקום. מעצרה של החשודה הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב.
תחילת הפרשה לפני מספר ימים, עם קבלת תלונה במשטרת תל אביב דרום מגורם בבית החולים עצמו. על פי התלונה, עלה חשד להתעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לפעוט, אשר מאושפז ומטופל במחלקה.
בעקבות התלונה, חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה, אספו ממצאים מהמקום ועצרו את האחות לחקירה. היום (שלישי), הובאה החשודה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוחלט להאריך את מעצרה עד ליום חמישי (12.2.26).
