מפקד מחוז ש"י, ניצב משה פינצ'י, קיים אמש (שני) פגישה מרגשת עם בני משפחתו של הנעדר מוישי קליינרמן, שנעלמו עקבותיו מאז חודש מרץ 2022. במהלך הפגישה, עדכן ניצב פינצ'י את המשפחה בפעולות חדשות הנעשות במטרה לאתרו ובעדכונים שהתקבלו לאחרונה בחקירה, שעדיין מתנהלת.

חקירת היעדרותו של קליינרמן החלה לאחר שהוגשה תלונה בתחנת מודיעין עילית, ימים ספורים לאחר שלא שב לביתו מביקור בהר מירון. מהמשטרה נמסר כי במסגרת החקירה, המנוהלת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י, מופעלים אמצעים מיוחדים וכלים טכנולוגיים חדשניים, בשיתוף עם חברות אזרחיות, במטרה לפענח את התעלומה.
אמו של מוישי, גיטי קליינרמן, הודתה למשטרה ואמרה: "אני לא מאבדת תקווה למרות שעברו כמעט ארבע שנים. המפגש המרגש נותן לנו תחושה שמשטרת מחוז ש"י נותנת חשיבות רבה לתיק זה ואנחנו רואים שיש כל הזמן התפתחויות חדשות. אנחנו מקווים לבשורות טובות".
