accessibility-icon
share-icon
צילום: Djordje Kostic
צילום: Djordje Kostic

"מהמרשימים בשנים האחרונות": מכבי ת"א היממה את בלגרד

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כ שבט ה'תשפו (07.02.26)

2

22

like

0

dislike

הצהובים סיימו את השבוע הסרבי עם ניצחון חוץ דרמטי 82:83 על הכוכב האדום בלגרד, בתצוגת אופי שהחזירה אותם למאבק על הפליי-אין • קלארק שוב כיכב עם שיא קריירה שני ברציפות, קטש החמיא: "מהניצחונות המרשימים בשנים האחרונות"


מכבי תל אביב רשמה אמש (שישי) את אחד ממשחקי החוץ הגדולים שלה בשנים האחרונות, כאשר גברה 82:83 על הכוכב האדום בלגרד בדרמה גדולה וחתמה שבוע סרבי מושלם ביורוליג. הקבוצה של עודד קטש הצליחה לחלץ ניצחון שני בתוך ארבעה ימים בבירת סרביה, תוך שהיא מפגינה אופי ומנטליות של קבוצת קלאץ' לכל דבר.

הצהובים טיפסו למאזן 15:12 אחרי 27 מחזורים, כשהם שומרים על סיכוי ממשי להעפיל לפליי-אין. מי שבלט במיוחד היה הגארד ג'ימי קלארק, שסיפק שיא קריירה שני ברציפות עם 22 נקודות, 3 חטיפות ו-2 אסיסטים ב-23 דקות בלבד. כוכב השבוע הסרבי של מכבי, שהכריע גם את המשחק מול פרטיזן ביום שלישי, המשיך להיראות כגורם מכריע במאני טיים.

סופר ג'ימי: סל ניצחון ענק לקלארק, מכבי גברה על פרטיזן

סופר ג'ימי: סל ניצחון ענק לקלארק, מכבי גברה על פרטיזן

1
03.02.26|אדם מיכלשווילי

"זה היה משחק מאוד קשה, במיוחד באווירה הקשה שיש כאן", אמר קלארק בסיום, "נשארנו אגרסיביים כמה שרק יכולנו והצלחנו להוציא את הניצחון".

מאמן הקבוצה עודד קטש החמיא לשחקניו על תצוגת האופי וההתגברות על הלחץ מהקהל המקומי: "אני חושב שזה אחד הניצחונות היותר מרשימים בשנים האחרונות. איבדנו הרבה כדורים במחצית הראשונה, אבל כשזה הפך למשחק אגרסיבי – הגבנו באגרסיביות ועצרנו אותם על 15 נקודות ברבע האחרון. זה מה שניצח לנו את המשחק".

מכבי תל אביב נגד הכוכב האדום בלגרד
maximize-image
images-count2+
צילום: Djordje Kostic
מכבי תל אביב נגד הכוכב האדום בלגרד
maximize-image
images-count2+
צילום: Djordje Kostic
מכבי תל אביב נגד הכוכב האדום בלגרד
maximize-image
images-count2+
צילום: Djordje Kostic

במכבי סימנו את משחק ההגנה בדקות הסיום כמפתח לניצחון, במיוחד לאחר שהכוכב האדום עלתה ליתרון ברבע השלישי. קלארק לא היסס לקחת אחריות פעם נוספת, כשהוכיח שהוא הופך לבורג מרכזי ברוטציה של קטש.

החדשות הטובות הנוספות: הקפטן ג'ון דיברתולומיאו חזר לשחק אחרי פציעה. במקביל, לוני ווקר, שסובל מקרע בשריר הכתף, צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע, אולי אף יעמוד לרשות הקבוצה כבר בשבוע גביע המדינה, בו תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר ב-15 בפברואר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News