שני אזרחים ישראליים בשנות ה-20 לחייהם המעורבים בפרשיית ריגול עבור איראן בתמורה סכומי כסף בארנקים דיגיטליים, כך הותר היום (חמישי) לפרסום, בכפוף לצו בעניין.

שני החשודים, בני 20 תושבי ירושלים, נעצרו במהלך חודש ינואר 2026, בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות שעניינן קשר עם גורמי מודיעין איראנים. בחקירה על כי הם עמדו בקשר עם גורמי מודיעין איראנים וביצעו משימות ביטחוניות שונות, תוך שהם מבינים כי הם פועלים בהכוונה איראנית.

3 שנות מאסר נגזרו על תושב בית שמש שריגל עבור איראן
היום, עם סיומה של חקירה זו ולאחר שגיבוש ראייתית, הוגשו נגד השניים הצהרות תובע לבית המשפט השלום בירושלים על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.
המקרה מצטרף לשורת מקרים מהתקופה האחרונה המלמדים על מאמצים חוזרים ונשנים של איראן וגורמי טרור נוספים לגייס אזרחים ישראלים לטובת ביצוע משימות שנועדו לפגוע בביטחון המדינה ואזרחיה.
