עיתון הניו יורק טיימס דיווח היום (חמישי) כי באיראן הסכימו לדון בשיחות עם ארה"ב גם בסוגיית הטילים ובתמיכה בארגוני הפרוקסי שלה במזרח התיכון. על פי הדיווח, שני הצדדים סיכמו כי עיקר שיחות יעסוק בתוכנית הגרעין, אך גם הסכימו כי ידונו בטילים ובארגוני הפרוקסי – שני נושאים שעד עתה משטר האייתוללות סירב להכניס.

שלושה גורמים רשמיים באיראן וגורם ערבי אמרו לעיתון כי "בסופו של דבר, כולם התפשרו מעט". על פי אותם גורמים, ארה"ב הסכימה שהשיחות יתקיימו בעומאן וללא מעורבות גורמים אזוריים, ובאיראן הסכימו לקיים שיחות ישירות עם האמריקאים.
הדיווח האמריקאי מגיע לאחר שהבוקר דובר צבא איראן המשיך עם הקו המאיים של המשטר. הדובר שיגר איום חריג לעבר ארצות הברית בנוגע לתגובת המשטר לפעולה אמריקאית ואמר: "אם תפרוץ מלחמה, היקפה יקיף את כל האזור ואת כל הבסיסים האמריקאים; מהמפרץ הפרסי ועד עומאן, שם יש לאמריקה בסיסים. הגישה שלנו לבסיסים אמריקאים קלה, והם פגיעים".
