לאחר הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לסטיב וויטקוף, שליחו של הנשיא דונלד טראמפ הרב (שלישי) בלשכת ראש הממשלה מפרסמים כי נתניהו הבהיר לוויטקוף את עמדתו שאיראן הוכיחה פעם אחר פעם שלא ניתן לסמוך על הבטחותיה.

בהודעת לשכת ראש הממשלה נכתב כי "ראש הממשלה עמד על הדרישה הבלתי מתפשרת לפירוק החמאס מנשקו ופירוז הרצועה והשלמת יעדי המלחמה לפני שיקום רצועת עזה. ראש הממשלה הבהיר שהרשות הפלשתינית לא תהיה חלק מניהול הרצועה בשום דרך, ועדכן את שגריר ארה"ב האקבי על ההפרות החמורות שהתגלו ברצועת עזה בשימוש בשקיות אונר"א להסתרת אמצעי לחימה".
עוד נכתב כי "לקראת נסיעתו של השליח וויטקוף לפגישה עם נציג איראן, ראש הממשלה הבהיר את עמדתו שאיראן הוכיחה פעם אחר פעם שלא ניתן לסמוך על הבטחותיה".

מוקדם יותר הערב מסר גורם צבאי לחדשות 14 על הפגישה עם וויטקוף: ״הזהרנו את האמריקנים שהאירנים יפרו כל הסכם ושאין טעם לנסות להגיע לאחד כזה. תחת הסכם הם לא יתפרקו מהגרעין ומהטילאות, וחלק מהסיבות שבגינן הם מנסים למרוח זמן נועד ככל הנראה כדי להעביר אמצעי לחימה התקפיים למקומות מסתור״.
