הפגישה בין סטיב וויטקוף, שליחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ובכירי הדרג המדיני והביטחוני שהתקיימה הערב (שלישי) הסתיימה. במהלך הפגישה הרמטכ"ל אייל זמיר הציג בפניו את תמונת המודיעין העדכנית, וכן את המסוכנות שנותרה מאיראן כלפי ישראל ומדינות נוספות.

גורם צבאי לחדשות 14 על הפגישה: ״הזהרנו את האמריקנים שהאירנים יפרו כל הסכם ושאין טעם לנסות להגיע לאחד כזה. תחת הסכם הם לא יתפרקו מהגרעין ומהטילאות, וחלק מהסיבות שבגינן הם מנסים למרוח זמן נועד ככל הנראה כדי להעביר אמצעי לחימה התקפיים למקומות מסתור".
אמש דיווח עיתון ה"ניו יורק טיימס" מפי שני גורמים איראניים כי המשטר בטהרן עשוי להסכים לראשונה ל"השהיה או סגירה" של תוכנית הגרעין שלה במסגרת הסכם חדש מול ממשל טראמפ.
