accessibility-icon
share-icon
מנהיג החות'ים, עבד אלמליכ בדר א-דין אל-חות'י | צילום: רשתות ערביות
מנהיג החות'ים, עבד אלמליכ בדר א-דין אל-חות'י | צילום: רשתות ערביות

ההצהרה של מנהיג החות'ים: "עובדים על זה יומם ולילה"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

ז טבת ה'תשפו (27.12.25)

33

11

like

20

dislike

עבד אל-מלכ אל-חות'י הצהיר כי הארגון בראשותו מתכונן לסבב לחימה נוסף מול ישראל • לדבריו, הוא ואנשיו מתכוננים ועובדים על זה "יומם ולילה": "מודעים למה שהאויבים מחפשים ומתכננים"


מנהיג ארגון הטרור החות'י בתימן, עבד אל-מלכ אל-חות'י, הצהיר אתמול (שישי) כי הארגון מתכונן לסבב הלחימה הבא מול ישראל. בנאום פומבי אמר: "אנו מתכוננים לסיבוב הבא ועובדים על כך יומם ולילה, כי אנו מודעים למה שהאויבים מחפשים ומתכננים".

maximize-image
images-count1+
ארכיון | צילום: שאטרסטוק

הדברים נאמרו חודשים ספורים לאחר מבצע "טיפת מזל", שבמהלכו חוסלו בכירים רבים בממשלה החות'ית בתימן. למרות הפגיעה בהנהגה, במערב מעריכים כי הארגון שומר על יכולותיו ואף פועל לשדרוגן.

לפי הערכות מודיעיניות, החות'ים עשויים להגביר בעתיד את מתקפות הכטב"מים והטילים לעבר ישראל, ואף להעביר ידע מבצעי שנצבר בשנים האחרונות לגורמים נוספים בציר הפרו-איראני.

maximize-image
images-count1+
מנהיג החות'ים, עבד אלמליכ בדר א-דין אל-חות'י | צילום: רשתות ערביות

בתוך כך, דווח כי איראן, המממנת המרכזית של החות'ים, פועלת לחידוש מלאי הטילים שלה – בדגש על טילים בליסטיים – זאת לצד הערכה כי בשלב זה אינה משקיעה מאמץ משמעותי בחידוש תוכנית הגרעין.

עקבו אחרינו גם ב-Google News