לאחר הפרסום בחדשות 14: עו"ד ירון גנץ שיגר מכתב הבוקר (חמישי) לשר המשפטים יריב לוין המבקש להשעות לאלתר את המשנה ליועמ"שית שרון אפק: "המשך עבודתו מהווה פגיעה חמורה בשירות המדינה".
במכתב נטען כי "מעשיו אלה של עו"ד אפק מקימים יסוד סביר להניח כי ביצע ביודעין עבירות של הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. ממילא מעשיו מקימים יסוד סביר להניח כי ביודעין מעל בתפקידו ו/או עשה בו שימוש לרעה ו/או פעל תוך הפרת משמעת זדונית וחמורה".

גנץ הדגיש כי הביקור נערך בתקופה שבה קבע בג"ץ כי הייעוץ המשפטי לממשלה מנוע מלעסוק בפרשה. במכתב מצוטטת פסיקת בג"ץ שלפיה מי שעשוי להידרש למסור עדות בפרשה "אינו יכול להיות חשוף למכלול של חומרי החקירה, ובוודאי אינו יכול להיות אחראי על ניהול החקירה או אפילו להשתתף בה או ללוות אותה".
בנוסף, במכתב ציין עורך הדין כי המשנה ליועמ"שית כיסה את פניו כאשר תועד יוצא מבית הפצ"רית לשעבר, ולטענתו צעד זה מעיד על הבנה בזמן אמת של הפסול שבמעשים.

כזכור, אתמול פרסמנו לראשונה כי אפק, היום המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי ומי שהעביר את המושכות לידיה של תומר ירושלמי, ביקר בביתה של תומר ירושלמי החשודה בשיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים באחת מהפרשות המטלטלות ביותר בתולדות המדינה.
אפק שהה בביתה של הפצ"רית לשעבר, שנמצא ברחוב כשעה וחצי. עדת ראיה סיפרה לחדשות 14: "הוא הלך לכיוון הבניין של הפצ"רית, אנחנו המשכנו הלאה, אחרי כשעה וחצי הוא יצא משם, וכנראה איזה רכב חיכה לו". הצלם שלנו, קובי, ניגש לאפק, שכאמור, הגיב בהפתעה והסתיר את פניו, כנראה יודע מדוע, ומה לכאורה הוא מסתיר.
