accessibility-icon
share-icon
התרגול של איראן | צילום: רשתות חברתיות
התרגול של איראן | צילום: רשתות חברתיות

תיעודים ראשונים מהתרגול האיראני בטילים בליסטיים | צפו

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

ב טבת ה'תשפו (22.12.25)

13

10

like

1

dislike

תיעודים חדשים מאיראן חושפים תרגיל בליסטי רחב היקף, כאשר לפי דיווחים בישראל אמרו לממשל טראמפ שמדובר ב"היערכות לתקיפה עלינו" • בסוף החודש: נתניהו צפוי להציג לנשיא ארה"ב תוכניות מבצעיות לפגיעה במערך ייצור הטילים שהואץ דרמטית • בטהרן מאיימים: "ערוכים למלחמה חדשה, המוכנות גבוהה מזו שהייתה ב'מלחמת יוני'"


ברשתות מתפרסמים בשעה האחרונה (שני) תיעודים, לכאורה מהתרגול של משמרות המהפכה בטילים בליסטיים. אתמול פורסם באתר אקסיוס כי בישראל הזהירו את ממשל טראמפ שתרגיל הטילים הוא היערכות אפשרית לתקיפה על ישראל.

בסוף השבוע האחרון דווח ב-NBC כי רה"מ נתניהו צפוי להציג לנשיא טראמפ בפגישתם בסוף החודש אפשרויות לתקיפת תוכנית הבליסטיים של איראן, זאת בשל החשש שאיראן האיצה דרמטית את קצב ייצור הטילים שלה.

עוד מאתמול – סגן הרמטכ"ל האיראני בריגדיר גנרל אחמד וחידי אמר כי "מלחמת 12 הימים" שנכפתה על המדינה, כהגדרתו, סיפקה לכוחות המזוינים ניסיון מבצעי יקר ערך. "הניסיון שנצבר הגביר את המוכנות הצבאית והעלה את רמת התיאום בין היחידות השונות. כל איום על הריבונות שלנו ייענה בתגובה מוחצת שתהפוך את משוואת ההרתעה ליציבה וחזקה עוד יותר".

במקביל לדברי וחידי, גם שר החוץ האיראני הצטרף לקו הלוחמני. בהתייחסו לאיומי המלחמה האחרונים, אמר השר: "איראן ערוכה לחלוטין למלחמה חדשה. רמת המוכנות שלנו גבוהה אף יותר מזו שהייתה במהלך 'מלחמת יוני', שהסתיימה בחוסר הצלחה ישראלי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News