ברשתות מתפרסמים בשעה האחרונה (שני) תיעודים, לכאורה מהתרגול של משמרות המהפכה בטילים בליסטיים. אתמול פורסם באתר אקסיוס כי בישראל הזהירו את ממשל טראמפ שתרגיל הטילים הוא היערכות אפשרית לתקיפה על ישראל.
בסוף השבוע האחרון דווח ב-NBC כי רה"מ נתניהו צפוי להציג לנשיא טראמפ בפגישתם בסוף החודש אפשרויות לתקיפת תוכנית הבליסטיים של איראן, זאת בשל החשש שאיראן האיצה דרמטית את קצב ייצור הטילים שלה.
Local media report that the IRGC terrorist regime is conducting ballistic missile “drills.” https://t.co/FNNBCXv12W pic.twitter.com/QZlVbIdvgC
— Israel War Room (@IsraelWarRoom) December 22, 2025
עוד מאתמול – סגן הרמטכ"ל האיראני בריגדיר גנרל אחמד וחידי אמר כי "מלחמת 12 הימים" שנכפתה על המדינה, כהגדרתו, סיפקה לכוחות המזוינים ניסיון מבצעי יקר ערך. "הניסיון שנצבר הגביר את המוכנות הצבאית והעלה את רמת התיאום בין היחידות השונות. כל איום על הריבונות שלנו ייענה בתגובה מוחצת שתהפוך את משוואת ההרתעה ליציבה וחזקה עוד יותר".
במקביל לדברי וחידי, גם שר החוץ האיראני הצטרף לקו הלוחמני. בהתייחסו לאיומי המלחמה האחרונים, אמר השר: "איראן ערוכה לחלוטין למלחמה חדשה. רמת המוכנות שלנו גבוהה אף יותר מזו שהייתה במהלך 'מלחמת יוני', שהסתיימה בחוסר הצלחה ישראלי".
