במהלך דיון 40 חתימות שנערך הערב (שני) בכנסת, פנה ח"כ אבי מעוז (נעם) לראש הממשלה בנימין נתניהו ותקף בחריפות את ההתנהלות מול הממשל האמריקאי. הרקע לדבריו הוא דיווח לפיו דוברת משרד ראש הממשלה מסרה בתדרוך לתקשורת הזרה כי "כל החלטה בנוגע ל-200 מחבלי חמאס הנצורים ברפיח תתקבל ביחד עם הממשל האמריקאי".
מעוז הטיח בנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, המחבלים הארורים לא שרפו ילדים של אחרים. הם שרפו את הילדים שלנו. הם לא שחטו הורים של מישהו אחר, אלא את ההורים שלנו. הם לא אנסו נשים מעם אחר, הם אנסו את האחיות שלנו".

בסיום דבריו, שאל מעוז: "האם אנחנו הכוכב ה-51 בדגל האמריקאי? אם לא, אדוני ראש הממשלה, אז ההחלטה על השמדת מחבלי החמאס צריכה להתקבל אך ורק על ידינו".
