אחרי יותר משלוש שנים מחוץ לסגל הנבחרת הלאומית, תמיר בלאט חוזר לסגל נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) על זימונו של גארד מכבי תל אביב לקראת פתיחת מוקדמות אליפות העולם 2027, שייצאו לדרך בעוד כשבועיים וחצי.
במהלך השנתיים האחרונות בלאט הוזמן שוב ושוב לחלונות מוקדמות אליפות אירופה, אך בכל פעם הודיע כי לא יוכל להצטרף בשל פציעות שונות. בפברואר 2025, לאחר היעדרות נוספת, התקבלה ככל הנראה החלטה שלא לכלול אותו בסגל – כולל לקראת היורובאסקט האחרון – אך כעת הקו השתנה. "נערכה שיחה חיובית וכנה בין תמיר לבין מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי, ובעקבותיה סוכמה חזרתו לסגל", נמסר מהאיגוד.

נבחרת ישראל תפתח את אימוניה ביום שני, ה-24 בנובמבר, ותצא לחלון המשחקים הראשון במוקדמות, שבו תפגוש את גרמניה במשחק חוץ ב-28.11, ולאחר מכן את קרואטיה ב-1.12 במשחק שייערך בריגה וייחשב כמשחק "ביתי" של הנבחרת.
