accessibility-icon
share-icon
מנסור עבאס נוטש ריאיון בגלל חמאס

האזינו: מנסור עבאס מפוצץ ריאיון בגלל שאלה על השמדת חמאס

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יט חשון ה'תשפו (10.11.25)

86

36

like

8

dislike

שאלה אחת בלבד הספיקה כדי לפוצץ את הריאיון עם ח"כ מנסור עבאס: האם חמאס צריך להיות מושמד • יו"ר רע"מ איבד את עשתונותיו, סירב להשיב, האשים שמדובר ב"חקירה" - וניתק את השיחה בשידור חי • המראיין הגיב בהפתעה: "אף פעם לא זכרתי אותו ככה" • האזינו


יצא המרצע מן השק, או שמא מעולם לא היה בשק? תלוי את מי שואלים. בכל מקרה, ריאיון קצר של ח"כ מנסור עבאס בכאן רשת ב', כבר הוגדר ברשתות כ"פיגוע התאבדות" לממשלת יהודים-ערבים, כפי שקרה ב-2021. הסיבה: עבאס, סירב לענות על התשובה האם חמאס צריך להיות מושמד. בשלב מסוים, ומבלי שהמגישים לחצו עליו, הוא איבד עשתונות, תקף אותם ואף איים שאם לא ירדו מהנושא – יפוצץ את הריאיון.

להלן תמלול החלק הרלוונטי מתוך הריאיון:

מראיין: חמאס צריך להיות מושמד?

עבאס: אתה, אתה מכניס אותי לשאלות, זה לא, אני נותן לך תשובות…

מראיין: השאלות שהכי, הכי מטרידות את אזרחי ישראל, אני חושב. מה עושים עם חמאס? יש שם ארגון טרור. אני לא מבין, אני גם לא מבין למה אתה כל כך מתנגד לשאלה הזאת מנסור.

מנסור עבאס
maximize-image
images-count1+
יו"ר רע"מ מנסור עבאס |צילום: פלאש 90

עבאס: זה מתחיל להיות מין חקירה כזאת. אני מסיים, מסיים את הריאיון. אני עליתי, אני עליתי כדי לדבר על הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. אני עליתי כדי לדבר על הכאבים של החברה הערבית, על הקיצוצים, על ההתנהגות של שרים שאחראים על החברה הערבית כמו מאי גולן ובן גביר ושיקלי וסמוטריץ', שמזניחים את החברה הערבית ואתה רוצה להכניס אותי לנושא.

מראיין: זה לא סותר, אתה התחלת עם עזה ביום שאחרי. לא, אני חייב להגיד מנסור, אני באמת מופתע מזה שזה כל כך מרגיז אותך.

עבאס: אני עליתי לדבר על הבעיות של האזרחים של מדינת ישראל, אזרחים ערבים ישראלים שרוצים מענה ופתרון מהממשלה וממדינת ישראל ומוסדותיה. למה אתה ממשיך למשוך אותי? נתתי לך תשובות מספיקות. אמרתי לך מה החזון המדיני שלנו. בבקשה, אם אתה רוצה שנדבר על הבעיות הפנימיות האזרחיות של אזרחי מדינת ישראל, בבקשה. אם לא, אז תודה רבה ולהתראות.

maximize-image
images-count1+
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: שאטרסטוק

מראיין: למה, למה, אני לא מבין למה זה מרגיז אותך כל כך.

עבאס: אתה רוצה שנדבר על הבעיות של האזרחים הערבים, בבקשה. אם לא אז להתראות. תודה רבה אסף. תודה לך. טוב, תודה לך.

מראיין: אפשר גם וגם, אני חושב, לא?

עבאס: תודה לך. *ניתוק*

מראיין: אוקיי. וואו. אני לא, אף פעם לא זכרתי אותו ככה. אתה יודע להסביר לי את זה אבל? אני לא יודע.

עקבו אחרינו גם ב-Google News