accessibility-icon
share-icon
מתוך שידור ערוץ 14

בחמאס מנסים להכשיל את יום הזעם נגדם בעזה: "יוצרים כאוס"

אחיקם הימלפרב

אחיקם הימלפרב

לפני כשעה

12

like

0

dislike

פעילים עזתים קוראים לצאת מחר לרחובות ל"יום זעם" נגד חמאס, במחאה על החיים באוהלים ועל אוזלת היד של השלטון ברצועה • אחד הפעילים סיפר לחדשות 14: "חמאס מנסים ליצור כאוס כדי שאנשים לא יצאו להפגין, וליצור מצג שהאנשים שישתתפו בהפגנות הם אנשים לא טובים"


רוצה שנקריא לך?

מגישים

פעילי רשת עזתים מתנגדי חמאס ל"יום זעם" מחר (שישי) של הפגנות נגד ארגון הטרור ברחבי הרצועה, ומכנים את התנועה שלהם "מהפכת ה-26 ביוני". במוקד ההפגנות נעוץ זעם של התושבים כלפי חמאס בשל תנאי המחייה הקשים באוהלי הפליטים, ואוזלת היד של חמאס בכל הקשור לשיפור תנאי מחייה של העזתים.

maximize-image
images-count1+
חמאס | צילום: פלאש 90

אתמול שידרנו כתבה נרחבת בנושא במהדורה המרכזית של הערוץ, ובה ראיינו את האחד ממארגני ההפגנות. כדי לברר פרטים נוספים על אופי ההתארגנות פנינו לחוסאם אל-אסטל, פעיל מיליציה מתנגדת חמאס מח'אן יונס, שידוע כי קיבלה סיוע מישראל.

אל-אסטל מספר שהמיליציות המתנגדות לחמאס ברצועה אינן קשורות להפגנות, אך מקווים להצלחתם, לדבריו: "אנחנו מקווים שאנשים יצאו לרחוב, אבל אני אגיד לך בכנות חמאס מנסים להכשיל את העניין. חמאס עושים בעיות לאנשים, וטוענים שצה"ל צומך במפגינים. חמאס טוענים שמארגני ההפגנות גרים בתוך הקו הצהוב".

maximize-image
images-count1+
חמאס | צילום: עבד רחם חטיב, פלאש 90

לפי אל-אסטל, חמאס מנהלים קמפיין הפחדה נגד המחאה המתוכננת: "חמאס מנסים ליצור כאוס כדי שאנשים לא יצאו להפגין, וליצור מצג שהאנשים שישתתפו בהפגנות הם אנשים לא טובים".

אחרי חודשים של תלונות שקטות וזעם ברשתות החברתיות, מחר יתברר האם המחאה נגד חמאס נשארת מאחורי המקלדת או יוצאת לרחובות.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]

עקבו אחרינו גם ב-Google News