באופוזיציה מחממים מנועים לקראת הבחירות. אתמול (מוצ"ש) התקיימה פגישה נוספת של ראשי האופוזיציה. למרות העניין הציבורי הרב סביב הדברים שעלו בפגישה – לא פחות מעניין מה לא היה שם: גם הפעם, ראשי האופוזיציה לא פרסמו תמונה מתוך הפגישה – ולא בפעם הראשונה.
משתתפי הפגישה מנסים להקטין את האירוע, כשלטענתם "בסך הכול מדובר בתמונה ולא צריך לעשות איזה כזה סיפור", אך מתחת לפני השטח ניתן להניח שהדבר נובע מחילוקי הדעות בין ראשי האופוזיציה – עד כדי חוסר נכונות מתמשך להופיע יחד באותה התמונה.

חילוקי הדעות בין האישים מוכרים לכולם – בין ליברמן ליאיר גולן יש חילוקי דעות אידיאולוגים, ובין גנץ לאייזנקוט אישיים. כל אחד מהם רואה את עצמו כמוביל לגוש – ולא רק, אלא כמוביל הקווים המנחים של ממשלתם העתידית.
מה כן היה בפגישה? לא מעט שיח על המשך המלחמה ב"חוק ההשתמטות" וברפורמה המשפטית. לדבריהם, בכוונתם להמשיך להיאבק בקואליציה, שלטענתם "מנסה להתערב במערכת הבחירות", והם "לא מתכוונים לאפשר את זה".

למרות הטענה החוזרת, איש מראשי האופוזיציה לא הצליח להסביר כיצד הקואליציה מתכננת להתערב במערכת הבחירות, אך הם ממשיכים לחזור על הטענה. כזכור, שמענו את נפתלי בנט, יאיר גולן ויאיר לפיד מתייחסים ל"ניסיון לשבש את הבחירות התקניות", ומתעקשים על הנרטיב.
בשורה התחתונה, האישים אומנם מנסים לשווק אחדות, אבל לא כזה בטוח שזה מה שקורה שם. בסופו של דבר, השאלה המתבקשת היא – אם עכשיו הם מצליחים לגבש החלטות משותפות, מה יהיה בהמשך?
