ארגון "אחים לנשק" פרסם אמש (שבת) פוסט חריג בחשבון ה-X שלו, שבו קרא למפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי, ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ולרמטכ"ל אייל זמיר "להבין את גודל השעה" ו"לעמוד כחומה בצורה" מול הלחצים המופעלים עליהם. הפוסט, שצורפה אליו תמונה של שלושת הבכירים, עורר סערה ברשת וגל תגובות ביקורתיות מצד גולשים ברשת.
בארגון כתבו: "אתם המגן האחרון של הדמוקרטיה! הלחצים המסוכנים על המפכ"ל, הניסיונות להלך אימים על היועמ"שית והתדרוכים נגד הרמטכ"ל מחייבים אתכם להפנים את גודל השעה ולהבין שעתיד הדמוקרטיה הישראלית כעת על הכתפיים שלכם.
אתם המגן האחרון של הדמוקרטיה!
הלחצים המסוכנים על המפכ"ל, הניסיונות להלך אימים על היועמ"שית והתדרוכים נגד הרמטכ"ל מחייבים אותם להפנים את גודל השעה ולהבין שעתיד הדמוקרטיה הישראלית כעת על הכתפיים שלהם!
עם ישראל נושא אליכם עיניים. מיליוני אזרחים סומכים עליכם שתעמדו איתן ותבלמו את… pic.twitter.com/H4UFXskfyL
— אחים לנשק 🎗️ (@ahimlaneshek1) November 8, 2025
עוד נכתב כי "עם ישראל נושא אליכם עיניים. מיליוני אזרחים סומכים עליכם שתעמדו איתן ותבלמו את הניסיונות לרסק את שלטון החוק ואת יסודות המשטר במדינה". הפוסט מסתיים במסר תקיף: "אנחנו נשמור על המבצר מהרחובות – אתם תשמרו עליו מבפנים. מחזקים את שומרי הסף של ישראל!"
