accessibility-icon
share-icon
פעילת השמאל בטי גוטמן | צילום: ללא
פעילת השמאל בטי גוטמן | צילום: ללא

ניצחון משפטי לערוץ 14 נגד פעילת השמאל בטי גוטמן

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

86

32

like

1

dislike

בית משפט השלום בירושלים דחה תביעה שהוגשה על ידי פעילת השמאל בטי גוטמן נגד ערוץ 14 ונתבעים נוספים, לאחר שבמהלך דיון ההוכחות התגלו כשלים מהותיים בראיות התביעה • עו"ד יגאל דנינו שייצג את ערוץ 14 מסר: "תביעה חסרת בסיס, ביהמ"ש עשה איתה חסד"


תביעה שהגישה פעילת השמאל בטי גוטמן נגד ערוץ 14 ונתבעים אחרים, נדחתה אתמול (ראשון) על ידי בית המשפט השלום בירושלים, לאחר שהתברר כי הראיה המרכזית בתיק כלל לא הוגשה.

ההחלטה התקבלה על ידי השופט אורן סילברמן במהלך דיון ההוכחות. התביעה עסקה בטענתה של גוטמן לשימוש שעשה הערוץ בסרטון שצילמה לכאורה בהפגנה בשנת 2017, מול ביתו של היועמ"ש דאז אביחי מנדלבליט.

נקודת המפנה במשפט אירעה במהלך חקירתה הנגדית של התובעת על ידי עורך הדין יגאל דנינו, בא כוחו של הערוץ. במהלך החקירה התברר כי הסרטון, שעמד בלב התביעה, מעולם לא הוגש כראיה לבית המשפט.

maximize-image
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

השופט קבע כי מחדל זה, בצירוף כשלים נוספים בהתנהלות התובעת, מחייב את דחיית התביעה. עם זאת, לפנים משורת הדין, החליט בית המשפט שלא לחייב את גוטמן בהוצאות משפט.

בא כוחו של ערוץ 14, עו"ד יגאל דנינו, מסר: "מדובר בתביעת סרק חסרת בסיס שהוגשה בתחפושת של "תביעת זכויות יוצרים". ביהמ"ש עשה חסד עם התובעת כשלא גזר עליה הוצאות עונשיות כבדות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News