המרכז הרפואי שיבא בתל השומר עדכן היום (ראשון) כי שורד השבי אלקנה בוחבוט ממבשרת ציון, ששב מהשבי בעזה אחרי 738 ימים במסגרת עסקת החטופים, שוחרר היום ממתחם השבים שבמרכז הרפואי.
בשיבא מסרו: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז 'שבים לחיים'. אנו ממשיכים לחכות ולייחל לשובם של כל החטופים לישראל".

מוקדם יותר, בשיבא עדכנו גם על שחרורם של האחים שורדי השבי גלי וזיו ברמן מכפר עזה, כמו גם שורד השבי מקסים הרקין מטירת הכרמל. האחים ברמן כבר הספיקו להגיע לבית משפחתם בבית גוברין, שם התקבלו על ידי המונים בחיבוקים ונשיקות.
לרגל חזרתו של בוחבוט לביתו, תושבי מבשרת ציון ימתינו ברחובות היישוב לקבל את פניו. כזכור, אלקנה בוחבוט שוחרר ביחד עם עוד 19 חטופים ישראלים משבי חמאס בערב שמחת תורה.
בוחבוט ושאר שורדי השבי שוחררו בדיוק שנתיים לאחר שנחטפו באכזריות בידי מחבלי ארגון הטרור. בתחילה, חמאס שיחרר רק 7 חטופים חיים, ולאחר כשעתיים שוחררו השאר – בהם בוחבוט.
