accessibility-icon
share-icon

שורדי השבי גלי וזיו ברמן שוחררו מבית החולים שיבא

דביר כהן

דביר כהן

כז תשרי ה'תשפו (19.10.25)

4

10

like

0

dislike

האחים שורדי השבי גלי וזיו ברמן מקיבוץ כפר עזה שוחררו ממתחם השבים במרכז הרפואי שיבא • בשיבא מסרו: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז 'שבים לחיים'"


המרכז הרפואי שיבא בתל השומר עדכן היום (ראשון) כי האחים שורדי השבי גלי וזיו ברמן, מקיבוץ כפר עזה, ששבו מהשבי בעזה אחרי 738 ימים במסגרת עסקת החטופים, שוחררו היום ממתחם השבים שבמרכז הרפואי.

בשיבא מסרו: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז 'שבים לחיים'. אנו ממשיכים לחכות ולייחל לשובם של כל החטופים לישראל".

maximize-image
גלי וזיו ברמן עם חזרתם מהשבי | צילום: דובר צה"ל

כזכור, האחים ברמן שוחררו ביחד עם עוד 18 חטופים ישראלים משבי חמאס בערב שמחת תורה, בדיוק שנתיים לאחר שנחטפו באכזריות בידי מחבלי ארגון הטרור. בתחילה, חמאס שיחרר רק 7 חטופים חיים – בהם האחים, ולאחר כשעתיים שוחררו השאר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News