בתוכנית "ישראל הבוקר" עם המגישה טל מאיר, התארח היום (ראשון) יו"ר תנועת נצח ישראל, שי קלך, והסביר מדוע לאחר החזרת החטופים הכיכר עדיין נשארת בבעלות קפלן. בנוסף הביע את עמדתו האם צריך לקיים ועדת חקירה ממלכתית או לאומית בנושא המלחמה.
קלך הצהיר כי הוא "מוכן להכיר בוועדת חקירה ממלכתית בתנאי שיחקרו את השופטים, את כל הבכירים המשפטנים והיועצים שהגבילו והצרו את צעדם של חיילי צה"ל במלחמה והתערבו בהחלטות ביטחוניות, אך מכיוון שידוע שלא יהיה כך הדבר, צריך ללכת לוועדת חקירה לאומית".

יו"ר התנועה התייחס לסוגיית כיכר החטופים: "צריך לשנות את שמו של הכיכר ל'כיכר הדמים', אנשי קפלן רק הרחיקו את שובם של החטופים, כפי שהחטוף איתן מור הסביר לרה"מ שהשובה שלו אמר כי איתן יהיה הראשון להשתחרר מפני שאביו לא מפגין בקפלן. בסופו של יום, הנואמים האסטרטגים שלהם הם האנשים שהכי היו רוצים בהפלת הממשלה וזה למה הם שם".
לדבריו: "עכשיו מה שיקרה זה שהקפלניסטים יגידו לחטופים: 'אתם שבתם בזכותנו ועל כן אתם חייבים לנו את החיים שלכם, עכשיו אתם תהיו הפרזנטורים שלנו, ואתם תגידו מה שאנחנו נגיד לכם לומר'".

קלר הסביר כי "יש להבין שחמאס וקפלן זה אותם מסרים, הם אותו דבר, המסר שלהם הפוך מהלך הרוח של עם ישראל ורואים זאת כאשר החטופים חוזרים ומספרים על קרבת השם שהייתה להם בשבי, מה שהחזיק את אותם שם זאת האמונה והאמונה של עם ישראל זה מה שצריך היום להדהד".
יו"ר התנועה סיכם דבריו: "יום הזיכרון לחללי מלחמת חרבות ברזל שהיה בשבוע שעבר מציין שלושה דברים – הראשון, שלא נשכח מי אנחנו, השני שלא נשכח מי אויבנו והשלישי זה מה קורה כאשר אנחנו בתוכנו מנסים לפגוע".
