מדוע לאחר החזרת החטופים הכיכר עדיין נשארת בבעלות קפלן?וגם - האם רצוי לקיים ועדת חקירה ממלכתית או לאומית819.10.25דסק C14הטייס לשעבר על מכתב המחאה: "מכופפים את הדמוקרטיה"1910.04.25דביר כהן"המערכת דיכאה והשפילה את האזרחים": הזעם על מינוי יצחק עמית9627.01.25רבקה שורקטייס הקרב לשעבר רומז: "יאפשר את התקיפות הבאות בצורה נינוחה"2227.10.24מיכל בקשיהטייס מסביר: כיצד מבצעים תקיפה במרחק של 1,800 ק"מ מהגבול?5030.09.24אלחנן מזוזLoading...
מדוע לאחר החזרת החטופים הכיכר עדיין נשארת בבעלות קפלן?וגם - האם רצוי לקיים ועדת חקירה ממלכתית או לאומית819.10.25דסק C14