תובל חיים, הקדיש היום (חמישי) שיר לאחיו יותם, בטקס הממלכתי בהר הרצל. יותם נחטף על ידי חמאס בשבעה באוקטובר ונורה בטעות על ידי כוחותינו לאחר שנמלט משוביו.

לפני השירה תובל אמר: "אני מקדיש את השיר לאחי יותם ז"ל, שהתמודד עם קשיים והיה צריך לבחור בכל יום מחדש. גם במהלך 70 ימים בשבי, יותם בחר באומץ, גבורה וחברות אמת. הוא התגבר על כל הקשיים והצליח להשתחרר מהשבי. אך לצערנו נורה על ידי כוחותינו".
לאחר מכן, תובל שר את "עלה למעלה עלה". לדבריו, "אנחנו, המשפחה, בוחרים לשים את הדגש על האומץ של יותם, על הבחירה שלו ועל הגבורה. אנחנו מקווים שזה ייתן לכל בן אדם את הכוח להיזכר גם ברגעים הכי קשים שהכנפיים יופיעו אם רק ידרוש אותם".
