ישיבת ממשלה גורלית מתקיימת הלילה (חמישי) בה תובא לאישור העסקה לשחרור החטופים, שמיד לאחריה ההסכם צפוי להיכנס לתוקף. במהלך הישיבה, השר רון דרמר, שהיווה דמות מרכזית במשא ומתן התייחס להשמצות שמשפחתו עברה במסגרת הפגנות השמאל.
השר רון דרמר פתח את דבריו ואמר: "אני רוצה להודות לראש הממשלה. הוא עמד מול לחצים אדירים, אין לכם מושג איזה ניווט הוא היה צריך לעשות. התוכנית של טראמפ תשיג את כל יעדי המלחמה ואת כל החטופים. אני מודה לאשתי שעמדה מול השמצות ושקרים נגדי ונגד משפחתי.

"הכל היה שקר – כמו שאמרו שאמרתי לטראמפ בנובמבר שכל החטופים מתו. שקר!זה קשה לציבור להבין, אבל מי שהתעסק עם זה יודע את האמת. למי שאכפת מהחטופים זה לציבור שלנו ולממשלה שלנו. ראש הממשלה הביא אותנו למצב שאנחנו משחררים את כל החטופים. כשהפרוטוקולים ייצאו – אנשים ידעו את האמת".
דרמר הוסיף: "האמנו לפני שנתיים שנגיע למקום הזה. שינינו את המזרח התיכון עם כל כך הרבה עוצמה והישגים בהובלת ראש הממשלה". בתגובה לכך השר קיש אמר: "עשו קמפיין של נוכלים ושקרנים בתקשורת כאילו לא אכפת לנו מהחטופים. זה רוע מוחלט".

השר דרמר ביקש לשבח את פעילותו של גל הירש: "כולכם פגשתם משפחות חטופים, זה לא פשוט. מה שכולכם עשיתם ביחד – גל הירש עשה. הוא לא תמיד יכול למסור את האינפורמציה למשפחות, אבל הוא עומד יום יום. מגיע לו צל"ש".
דקמר סיפר לשרים על החלטתו להתפטר: "בתחילת התפקיד אשתי שמה לי דד-ליין: שנתיים. הייתי אמור לסיים בדצמבר 24, אבל אז התברר שטראמפ נבחר לקדנציה שניה. אי אפשר לפספס הזדמנות כזו לעשות דברים גדולים – אז אשתי האריכה ונתנה לי עד ה-15 ביוני.
"לא יכולתי לגלות לה כמובן שב-12 ביוני אנחנו נתקוף באיראן… טוב, אז היא נתנה לי הארכה לעוד חצי שנה ואז קיצרה להושענא רבה. עכשיו בהושענא רבה משתחררים החטופים, נראה מה יהיה בהמשך".
ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר מכן: "אני רוצה להודות לרון על עשרות שנים של עבודה מסורה למען המדינה ועזרה לי. בלי אגו, בלי פרסום. רק מדינת ישראל והעם היהודי. יש לו הבנה עמוקה במציאות האמריקנית. זה עוזר מאוד".
גם השר סמוטריץ' הסכים: "דרמר צריך לקבל פרס ישראל. יבוא יום ותהיה הכרה במעשים שלך". השרה רגב העלתה הצעה משל עצמה: "אולי אמליץ עליו להשיא משואה".
