הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, שוחח הלילה (חמישי) עם דוד זיני ובירך אותו לרגל אישור מינויו לתפקיד ראש השב"כ. הרמטכ"ל אמר כי הוא בטוח שזיני יביא את יכולותיו האישיות, מנהיגותו והניסיון שצבר כמפקד קרבי בצה"ל גם לשירות הבטחון הכללי.
בנוסף ציין הרמטכ"ל כי שיתוף הפעולה בין הארגונים הוא קריטי לביטחון המדינה וכי צה"ל, והוא באופן אישי, יעמדו מאחוריו ככל שיידרש על מנת שיצליח בתפקידו. זיני הודה לרמטכ"ל על כל השנים המשותפות בהן שירת תחת פיקוד הרמטכ"ל ועל הדרך בה הוא מפקד על צה"ל. השניים קבעו להיפגש בקרוב.

מוקדם יותר היום, ועדת גרוניס הודיעה על אישור מינוי דוד זיני כראש השב"כ. החלטת הוועדה פורסמה לראשונה על ידי פרסם פרשננו הפוליטי יעקב ברדוגו. בהתאם לכך, הממשלה תאשר את המינוי בישיבתה הקרובה, ביום ראשון הבא, בכפוף לחזרתו של ראש הממשלה מעצרת האו"ם בניו יורק.
בהחלטה נכתב כי: "בנסיבות העניין, לא ניתן לקבוע שבעיית 'טוהר מידות' מונעת מרה"מ להציע מועמד לתפקיד ראש השירות. ככל שמדובר במוצע לתפקיד, הוא האלוף זיני, לא נמצאה בעיה של 'טוהר מידות' במינויו כראש השירות. מאחר שעל פי החלטת הממשלה נתונה הסמכות לוועדה לשלב המינוי, מודגש שהחלטתה של הוועדה מתייחסת לעת הזו, היא עת המינוי".
