הפרקליטות עשתה כל שביכולתה כדי לנסות ולמנוע מהחוקר ארנון אליעז, שערך את "טבלת המתנות" המנופחת של הסיגרים והשמפניות שקיבל כביכול נתניהו – מלבוא ולהעיד בבית המשפט.
זה קרה כמובן אחרי שהפרקליטות עצמה כללה את אליעז ברשימת עדי התביעה שלה. אלא שאז נפל למישהו שם האסימון, כי אסור שהאיש יבוא וייחקר ויחשוף כיצד נשען למעשה על הבל פיה (תרתי משמע) של הדס קליין.
בין היתר טענה הפרקליטות, כי אליעז הוא "חוקר זוטר", כי ביצע "פעולות חקירה מועטות", כי השתתף בחקירת "מספר עדים מועט", וביצע פעולות "טכניות". לכן, טענה הפרקליטות, הוא "לא רלוונטי" ועדותו היא "בזבוז זמן שיפוטי לריק". תודו שהטענה האחרונה ממש נוגעת ללב.

אלא שעורך הדין חדד סבר, כי אליעז רלוונטי גם רלוונטי ולכן דרש את זימונו כעד הגנה. חדד טען כי אותה פרקליטות שהגישה אותו כעד תביעה חשבה שהוא רלוונטי, והא ראיה שעד לסיום פרשת התביעה היא לא טרחה ליידע את ההגנה כי היא מוותרת עליו מפני שהפך פתאום ל-"לא רלוונטי". חדד גם ציטט את התובע גילדין שאמר לו במהלך חקירתה של הדס קליין, כשעלה שמו של אליעז: "ארנון אליעז כשיבוא לפה תחקור את ארנון אליעז". כלומר, היה ברור לתביעה כי אליעז רלוונטי וכי הוא יופיע.
אותה תביעה שלא מוותרת על קוצו של יוד בכל הנוגע ל"קידום" המשפט וכו' מורחת שוב ושוב זמן עם סדרה של תגובות והתנגדויות להופעת עד הגנה. כנראה שהם יודעים מה יש להם להסתיר. כל זה לא עזר לפרקליטות, והיום ביהמ"ש גלגל אותה מכל המדרגות וקבע כי אליעז יופיע להעיד בתאריכים 29 ו-30 בחודש לחקירתו הנגדית.
