עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה, הגיבה היום (רביעי) להחלטת שופטת בית משפט השלום ברחובות, קרן וקסלר, לזכות מאשמה את ירדן מן, פעילת מחאת השמאל שנחשדה בתקיפתה בחודש ינואר האחרון.
בציוץ שכתבה בחשבון האישי שלה ברשת החברתית X, כתבה סילמן: "אילו רק הייתי שופטת שנזרקה עליה נעל", כשהיא מתייחסת למקרה שאירע בשנת 2010, בו אדם זרק נעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון לשעבר, ונשפט לשלוש שנות מאסר, למען "יראו וייראו".
אילו רק הייתי שופטת שנזרקה עליה נעל.
— Idit Silman – עידית סילמן (@iditsilman) September 17, 2025
כזכור, החלטת הזיכוי בית המשפט בנוגע למן התקבלה לאחר שהשופטת קבעה כי אי אפשר להסתמך על עדותם של שלושת העדים, ותחת הטענה כי "אכן נגרמה תוצאה מצערת של פגיעה בגופה של השרה, ונזק אסתטי קל לטלפון הנייד שלה, אולם זוהי תוצאה מקרית".
