accessibility-icon
share-icon
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בציוץ חריף: עידית סילמן רומזת לאפליה חמורה בזיכוי ירדן מן

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כד אלול ה'תשפה (17.09.25)

41

6

like

1

dislike

השרה עידית סילמן הגיבה להחלטת בית משפט השלום ברחובות, שבו זוכתה פעילת המחאה ירדן מן מאשמת תקיפתה • בפוסט שפרסמה ברשת החברתית רמזה סילמן לאפליה, כשהשוותה את המקרה לעונש שניתן בעבר לאדם שזרק נעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון לשעבר


עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה, הגיבה היום (רביעי) להחלטת שופטת בית משפט השלום ברחובות, קרן וקסלר, לזכות מאשמה את ירדן מן, פעילת מחאת השמאל שנחשדה בתקיפתה בחודש ינואר האחרון.

בציוץ שכתבה בחשבון האישי שלה ברשת החברתית X, כתבה סילמן: "אילו רק הייתי שופטת שנזרקה עליה נעל", כשהיא מתייחסת למקרה שאירע בשנת 2010, בו אדם זרק נעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון לשעבר, ונשפט לשלוש שנות מאסר, למען "יראו וייראו".

כזכור, החלטת הזיכוי בית המשפט בנוגע למן התקבלה לאחר שהשופטת קבעה כי אי אפשר להסתמך על עדותם של שלושת העדים, ותחת הטענה כי "אכן נגרמה תוצאה מצערת של פגיעה בגופה של השרה, ונזק אסתטי קל לטלפון הנייד שלה, אולם זוהי תוצאה מקרית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News