accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

אחייניתו של החלל החטוף: "ריבונות ביו"ש היא לא מילה גסה"

דסק C14

דסק C14

כב אלול ה'תשפה (15.09.25)

10

16

like

0

dislike

יעל סברייגו, אחייניתו של החלל החטוף ליאור רודאיף הי"ד המתגוררת ביישוב רימונים שבחבל בנימין, הדגישה את חשיבות יהודה ושומרון בריאיון לאמיר איבגי • בנוסף, התייחסה לפעולה הנדרשת בעזה: "אנחנו רוצים להכניס חיילים - קודם כול מצור מלא על השטח שאליו הם נכנסים"


יעל סברייגו, אחייניתו של החלל החטוף ליאור רודאיף הי"ד המתגוררת ביישוב רימונים שבחבל בנימין, הדגישה היום (שני) בריאיון לאמיר איבגי בתוכנית "ארבע": "ריבונות ביהודה ושומרון היא לא מילה גסה. היופי של מדינת ישראל כאן, ביהודה ושומרון".

"אנחנו מייצגים את כל חלקי העם ואנחנו צריכים להבין את זה", הסבירה סברייגו על החשיבות, "ודווקא עכשיו בראש השנה – כולנו ביחד, באהבה בעם ישראל, להרבות במעשים טובים ולהתפלל ולקוות ולייחל באמת למשפחות השלמות ולאחדות שלנו כאן".

maximize-image
פעילות כוחותינו בעזה, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

אחייניתו של החטוף התייחסה למה שצריך לעשות בעזה: "את מרכבות גדעון ב' אני רואה בדיוק כמו את א' – הם לא הביאו את התוצאות הרצויות. אנחנו רוצים להכניס חיילים – קודם כול מצור. מצור מלא על השטח שאליו החיילים שלנו, הגיבורים, צריכים להיכנס".

"לעצור את המים, לעצור את החשמל, להפסיק סיוע הומניטרי למקומות שבהם האוכלוסייה נדרשה להתפנות", הוסיפה, "מי שלא מתפנה לוקח על עצמו את האחריות שאין לו מים, אין לו חשמל, אין לו אוכל – ותאמינו לי שהפינוי יהיה הרבה יותר מהיר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News