יעל סברייגו, אחייניתו של החלל החטוף ליאור רודאיף הי"ד המתגוררת ביישוב רימונים שבחבל בנימין, הדגישה היום (שני) בריאיון לאמיר איבגי בתוכנית "ארבע": "ריבונות ביהודה ושומרון היא לא מילה גסה. היופי של מדינת ישראל כאן, ביהודה ושומרון".
"אנחנו מייצגים את כל חלקי העם ואנחנו צריכים להבין את זה", הסבירה סברייגו על החשיבות, "ודווקא עכשיו בראש השנה – כולנו ביחד, באהבה בעם ישראל, להרבות במעשים טובים ולהתפלל ולקוות ולייחל באמת למשפחות השלמות ולאחדות שלנו כאן".

אחייניתו של החטוף התייחסה למה שצריך לעשות בעזה: "את מרכבות גדעון ב' אני רואה בדיוק כמו את א' – הם לא הביאו את התוצאות הרצויות. אנחנו רוצים להכניס חיילים – קודם כול מצור. מצור מלא על השטח שאליו החיילים שלנו, הגיבורים, צריכים להיכנס".
"לעצור את המים, לעצור את החשמל, להפסיק סיוע הומניטרי למקומות שבהם האוכלוסייה נדרשה להתפנות", הוסיפה, "מי שלא מתפנה לוקח על עצמו את האחריות שאין לו מים, אין לו חשמל, אין לו אוכל – ותאמינו לי שהפינוי יהיה הרבה יותר מהיר".
