שגרירת ארצות הברית באו"ם דורותי שיאה התייחסה הערב (חמישי) לתקיפה בקטאר במהלך הדיון במועצת הביטחון של האו"ם, ואמרה כי מדובר באירוע "מצער". עם זאת, היא הדגישה כי "רדיפה אחר חמאס היא מטרה ראויה".
השגרירה הבהירה כי הפצצה "חד-צדדית" בתוך קטאר, אינה מקדמת את מטרות ישראל או אמריקה. יחד עם זאת, אין זה ראוי להשתמש בכך כדי להטיל ספק במחויבות ישראל להחזיר את החטופים הביתה. חיסול חמאס, שהרוויח מסבלם של החיים בעזה, הוא מטרה ראויה, וכי לחמאס ולטרוריסטים אחרים אסור שיהיה עתיד ברצועה.
#BREAKING US acting Ambassador Dorothy Shea on the Israeli attack on Hamas in Qatar: https://t.co/OoEUatvnOb pic.twitter.com/djeFRPHdDj
— Pamela Falk Correspondent United Nations (@PamelaFalk) September 11, 2025
בדבריה קראה השגרירה למנהיגי חמאס "להיכנע ולהניח את נשקם", והוסיפה כי על מועצת הביטחון ללחוץ על הארגון לשחרר את החטופים ולסיים את שלטונו ברצועת עזה, "במקום לתת לו תקווה חדשה להישרדות". השגרירה הדגישה כי רק לאחר סילוק ארגון הטרור תוכל עזה להתקדם לעבר עתיד טוב יותר, וישראל תוכל להיות בטוחה בגבולותיה.
עוד ציינה השגרירה כי ארה"ב מביעה תנחומים למשפחתו של קצין הביטחון הקטארי שנהרג בתקיפה, והדגישה כי "הנשיא דונלד טראמפ התחייב שהמתקפה הישראלית על קטאר לא תחזור על עצמה".
