מנכ"ל ריינאייר, מייקל אולירי, הצהיר היום (חמישי) כי ענקית הלואו-קוסט לא תחזור לפעילות בישראל גם לאחר שהמלחמה מול ארגון הטרור חמאס תסתיים, עקב לדבריו, אי הוודאות הביטחונית והשיבושים החוזרים והנשנים בנתב"ג.
"אנחנו מאבדים סבלנות כלפי ישראל. הטיסות אל ומנתב"ג", מסר אולירי בשיחה עם אנליסטים לאחר פרסום הדו"חות השנתיים. "בכנות, אם השיבושים האלה יימשכו – עדיף לנו להעביר את המטוסים למקום אחר באירופה".

מאז טבח 7 באוקטובר עצרה ריינאייר את פעילותה בישראל מספר פעמים. בתחילה הודיעה החברה על השעיה זמנית של הטיסות, אך ההשבתה הוארכה שוב ושוב עד שנוצר בפועל מצב של הפסקת פעילות מלאה.
בחודש מאי האחרון נמסר רשמית כי הטיסות יחודשו בסוף יולי, אולם גם מועד זה נדחה, על רקע התראות חוזרות ונשנות על ירי טילים לעבר נתב"ג.
