נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הודיע הערב (שלישי) ברשת החברתית שלו Truth Social על שחרורה של אליזבט צורקוב, אזרחית ישראלית שהייתה חטופה בעיראק.
לדבריו, צורקוב, סטודנטית מפרינסטון שאחותה היא אזרחית אמריקאית, שוחררה על ידי "כתאב חיזבאללה" וכעת נמצאת בבטחה בשגרירות האמריקאית בעיראק, לאחר שעונתה במשך חודשים רבים.
טראמפ הוסיף קריאה נחרצת לשחרור שאר בני החטופים: "תמיד אלחם למען צדק, ולעולם לא אוותר. חמאס, שחררו את בני הערובה, עכשיו!".
אמה צורקוב, אחותה של אליזבת, הגיבה: "כל המשפחה שלי מאושרת בצורה בלתי רגילה. אנחנו לא יכולים לחכות לראות את אליזבת ולהעניק לה את כל האהבה שחיכינו לחלוק איתה במשך 903 ימים. אנו מודים לנשיא טראמפ ולשליח המיוחד שלו, אדם בוהלר. אילולא אדם היה הופך את חזרתה של אחותי למשימה האישית שלו – אינני יודעת היכן היינו היום".
