accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא

טקס סיום תואר ראשון באונ' העברית - ללא שירת המנון המדינה

אורנית פורן סויסה

אורנית פורן סויסה

יד אלול ה'תשפה (07.09.25)

61

6

like

18

dislike

טקס סיום תואר ראשון של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית הסתיים ללא שירת המנון התקווה • בסיום הטקס, כמקובל במסורת האקדמיה, הייתה זריקת כובעים של הבוגרים - אולם לצלילי השיר ״לעולם בעקבות השמש״


טקס סיום תואר ראשון של הפקולטה למדעי החברה הערב (ראשון) באוניברסיטה העברית הסתיים ללא שירת המנון התקווה. בסיום הטקס, כמקובל במסורת האקדמיה, הייתה זריקת כובעים של הבוגרים – אולם לצלילי השיר ״לעולם בעקבות השמש״.

סטודנטים רבים הביעו תדהמה מההחלטה שלא לסיים את האירוע בשירת המנון המדינה. אחד הסטודנטים מסר ל-C14: "סיימתי תואר עכשיו בעברית, ובמהלך הטקס לא שרו את התקווה. זה פשוט בושה".

maximize-image
מבנה האוניברסיטה העברית בגבעת רם | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

מהאוניברסיטה נמסר בתגובה: "התקווה מושמעת בטקסים כלל אוניברסיטאיים ולא בטקסים מחלקתיים או פקולטאיים. נוהל זה נהוג מאז ומתמיד".

תגובת שר החינוך יואב קיש תובא לכשתתקבל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News