כתב אישום הוגש נגד תושב אור יהודה בן 50, שנעצר בחשד שהתעלל בכלב שבבעלותו. עפ"י החקירה, שנוהלה בתחנת מסובים תוך איסוף ממצאים וראיות, החשוד הלך עם הכלב בחניון בניין, היכה אותו בחוזקה והוא התגלגל. בהמשך תפס את הכלב בעורפו והטיח את היד בחוזקה בפניו.
החשוד לא הסתפק בכך והשליך את הכלב במסדרון הבניין. בהמשך, החשוד נכנס למעלית, הרים שוב את הכלב והטיח אותו בחוזקה בקירות המעלית. שוטר בחופשה שחלף במקום ושמע את ההטחה במעלית, מיד הגיב בנחישות ועיכב את החשוד עד הגעת השוטרים שעצרו אותו.
כתוצאה מכך, נגרמו לכלב כאבים קשים, סטרס ופחד, חשש גבוה לשטפי דם מתחת לפרוותו והוא הועבר להמשך טיפול ובדיקה של השירותים הווטרינריים. עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של להב 433 הגישה כאמור כתב אישום נגד החשוד בגין איסור התעללות בבעלי חיים (3 עבירות).
