חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה הערב (שבת) תגובה חריפה ברשת X לדברי יו"ר "כחול לבן" בני גנץ, שהציג במסיבת העיתונאים בכפר המכבייה מתווה להצטרפות מפלגתו לממשלה באופן קצוב בזמן.
גוטליב פנתה לגנץ ישירות וכתבה: "אדון בני גנץ. בלי טובות. רוצה להצטרף לממשלת הימין? בלי תנאים. ת׳כלס, ליבי איתך. כבר המליכו אותך לראשות הממשלה, ניבאו לך מנדטים רבים, הכל העיקר להפיל את ממשלת הימין בראשות נתניהו. היום אתה מגרד את אחוז החסימה וזקוק לדפיברילטור. אני מבינה".

בן גביר מגיב לגנץ: "ראינו את ההבדל בקבינט בלעדיו"
עוד הוסיפה: "אתה מינית את הרצי הלוי, אתה מינית את חליווה, ואתה ובנט אחראים גם למינויו של רונן בר החתרן המסוכן. הבאתם עלינו כושלים נכשלים. ממשלת הימין בראשות נתניהו שינתה את פני המזרח התיכון בניגוד לכל הציפיות ולמרות כל המחלישים והתבוסתנים".
אדון בני גנץ. בלי טובות. רוצה להצטרף לממשלת הימין? בלי תנאים. ת׳כלס ליבי אתך. כבר המליכו אותך לראשות הממשלה, ניבאו לך מנדטים רבים, הכל העיקר להפיל את ממשלת הימין בראשות נתניהו. היום אתה מגרד את אחוז החסימה וזקוק לדפיברילטור. אני מבינה. אזכיר לך שאתה מינית את הרצי הלוי, אתה מינית…
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) August 23, 2025
לסיום כתבה גוטליב: "בעזרת ה׳, אתה תצטרך להיות אסיר תודה לרה״מ נתניהו אם יקבל אותך לממשלה, כי זהו הסיכוי היחיד שלך להישאר רלוונטי בימים חשובים אלה. מסיבת עיתונאים? בנסיבות אלה זה קצת פתטי. רק אומרת לך את מה שאף אחד לא יאמר".
כזכור, במסיבת העיתונאים, הציע יו"ר כחול לבן בני גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו "עסקת חבילה" מוגבלת בזמן, שבמסגרתה תצטרף מפלגתו לממשלה לצורך קידום שלושה נושאים מרכזיים: החתימה על עסקת חטופים שתשיב את כולם, גיבוש מתווה גיוס חדש שיכלול גם את החרדים, ותיאום על מועד בחירות באביב 2026.
