accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: "אנחנו מרחיבים את הפעילות בעזה בימים הקרובים"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח אב ה'תשפה (22.08.25)

20

12

like

0

dislike

על רקע חזרת ישראל לשיחות המשא ומתן, הרמטכ"ל, רב־אלוף אייל זמיר, סייר במרחב טולכרם • בדבריו הדגיש את המחויבות להמשך הסיכול ביהודה ושומרון וברצועה • לאחר מכן הבהיר כי ישראל תרחיב את הפעילות בעזה בימים הקרובים


ברקע הצהרתו של רה"מ בנימין נתניהו על חזרת ישראל לשולחן המשא ומתן, הרמטכ"ל, רא"ל אייל זמיר, סייר היום (שישי) במרחב טולכרם בגזרת יהודה ושומרון, שם התייחס בשיחות עם הלוחמים להמשך הפעולות הצבאיות של ישראל הן בעזה והן ביו"ש.

"אנחנו פועלים בכלל הגזרות באחריות ובדריכות מתמדת – אין לנו את הזכות להרפות", אמר הרמטכ"ל, "המשימה ביהודה ושומרון ברורה – לסכל טרור ולהגן על ההתיישבות".

maximize-image
הרמטכ"ל, רא"ל אייל זמיר, בסיור בשומרון | צילום: דובר צה"ל

"כמו בכל הגזרות, אנחנו לא מחכים, אנחנו מסכלים איום לפני שהוא גדל. הטרור מכה דווקא במקום בו אינך מוכן. המערכה מתמשכת, אנחנו מרחיבים את הפעילות בעזה. אנחנו מחויבים לפעול באחריות – דרוכים, ערוכים וחדים בקצה המבצעי". המשיך זמיר.

רה"מ: "הנחיתי להתחיל במו"מ על שחרור חטופינו וסיום המלחמה"

רה"מ: "הנחיתי להתחיל במו"מ על שחרור חטופינו וסיום המלחמה"

26
21.08.25|סיון יחזקאל

"הפעילות במחנות הפליטים היא יסודית ומשמעותית – אתם עוקרים את שורשי הטרור ומבטיחים שלא יוכלו לצמוח מחדש", אמר הרמטכ"ל, והבהיר: "אין היום מקום ביהודה ושומרון שאי אפשר להגיע אליו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News